تبلیغات
[-Text3-]

منوی اصلی
صفحه اول
آرشيوي مطالب
درباره ي ما
جستجو در مطالب
ارتباط با ما



تاريخ : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

درباره ي سايت

بروز ترين آهنگ ها و آلبوم هاي رپ

پشتيباني آنلاين

مطالب تصادفي
دانلود آهنگ جدید سپهرخلسه به نام یاکوزا
دانلود آهنگ جدید حصین Q69
دانلودآهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام جنگ
دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام بیست فاز
دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام الماس
آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام پيرشدم
دانلود آهنگ جديد آرتا ليتو و كوروش به نام ميرم تا تهش
دانلود آهنگ جدید حصین-اپیکوربه نام به مولا
دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام وقتی از همچی کندم
دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام بیخیالی

جستجوی پیشرفته


جستجو در rapiran98
جستجو در کل اینترنت


آرشيو
1402
1401
1400
1399




پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت دانلود آهنگ جديد ايمان بلك سيك خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید




تبلیغات وسط
[-Text1-]




دانلود آهنگ جديد سپهرخلسه به نام موج

متن آهنگ

سوارم من الآن باز ، کجا میبره این بار

روی موج ، سوارم من الآن باز

کجا میبره این باد منو تهِ شب

خوابِ سبک روی آب

نه که بگم وقتی رفتی نشد دلم تنگ برات

تا صبح بیخوابی کشیدم تا که صدا زنگ دراد

خواستم پُر کنی تو خونه رو با صدا خنده هات

انقد دعوا نکنیم تو باشی مثِ اولات

وقتی میرقصی من توو یه حالِ دیگه ام

موهات ولن تووی باید میچرخی بالرین

خاطرات خوش آروم از یاد نمیرن

بینِ موجِ دریا افتادم یه جای دیگه ام

غرق شدم توو چشات چون آبیِ دریاست

یه شهرِ کوچیکه واسم مثِ یه فریاست

یه رویای شیرین واسه من هنوزم زیباست

واسه خوشحال بودن فقط دارم خودمو نیاز من

روی موج ، سوارم من الآن باز

کجا میبره این باد منو تهِ شب

خوابِ سبک روی آب

روی موج ، سوارم من الآن باز

کجا میبره این باد منو تهِ شب

خوابِ سبک روی آب

منو کجا برده باد ، چشمات از پشتِ نقاب

هنوز خوشگلن و هنوز چقد مریضه نگاهت

غرق حرف شدیم انگار شده بلینی تمام صاف

ماها شدیم با هم نداریم حساب

با هم دَم ساحل راه میریم رو سنگا

مثِ همیشه باز نداری تو اعصاب

تیشرتم رو تنت تووی دستت کفشات

بازم شب بشه میدونم که تنهام

روی موج ، سوارم من الآن باز

کجا میبره این باد …

آسون نبود واسم تا که بکشم کنار

تا که دیدم نمیسوزه دلش هم یه بار

سوالِ این عشق رمانه واسه اوناست

منم مثِ قصه ها فکرم توو آسموناست

نگاهش رو به دریا میزدم من بینِ موهاش به آفتاب

غرق شدم توو رویا ذهنم هر چی میخواست بافت و

شاید نیاد دیگه مثِ اونو 

ولی تنهایی هم دارم همون حسِ خوبو

دانلود آهنگ

320




بازدید : 69 نویسنده : محمد بهرامي دوشنبه 26 خرداد 1399 نظرات (0) نظرات


ارسال نظر
نام شما :
آدرس وب سایت :
پست الکترونیک :
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
پیام شما :
شکلک ها :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
:
نظر خصوصی
کد امنیتی :
:


مطالب گذشته

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام ناله کن »» پنجشنبه 04 آبان 1402

·

دانلودآهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام جنگ »» چهارشنبه 26 مهر 1402

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام فندی »» سه شنبه 14 شهریور 1402

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام شهر رو به ازحاله »» جمعه 16 تیر 1402

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام وقتی از همچی کندم »» جمعه 12 اسفند 1401

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام بیخیالی »» دوشنبه 17 بهمن 1401

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام قیدمو زدی »» سه شنبه 20 دی 1401

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام بیست فاز »» چهارشنبه 23 شهریور 1401

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام شهرسوخته »» جمعه 09 اردیبهشت 1401

·

دانلود آهنگ جدید ایمان بلک به نام کفتارا »» یکشنبه 29 اسفند 1400


ADS
[-Text2-]

آمار کاربران

فراموشی رمز عبور؟


عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

مطالب محبوب
آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام فاحشه بازدید : 403
دانلود آهنگ جديد خشايار اس آربه نام دا دا دا بازدید : 231
دانلودآهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام پوکر بازدید : 185
دانلود آهنگ جدیدایمان بلک سیک به نام ناکوت بازدید : 175
دانلود آهنگ جديد آرتا ليتو و كوروش به نام ميرم تا تهش بازدید : 169
آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام شاط(دمو) بازدید : 143
دانلود آهنگ جديد سپهر خلسه به نام كشتار بازدید : 143
دانلود آهنگ جدیدایمان بلک سیک به نام پیش آمد بازدید : 103
آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام پيرشدم بازدید : 101
دانلود آهنگ جدید ایمان بلک سیک به نام فندی بازدید : 101


لینک دوستان
» دانلود سریال جدید
آخرین مطالب ارسال شده
» Ghaleb Weblog
» موزیک روز
» سفارش قالب
» ارسال لینک




free downlod



طراح قالب

مترجم قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

دانلود آهنگ جديد ايمان بلك سيك